Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
Výběrové řízení na pozici ekonomka školy
O princezně, Luciášovi a makových buchtách 25. 4. 2022
26 27 28 29
Čarodějnice na Šejvě
Krajinou příběhů - beseda s promítáním fotografií
30
Tradiční pálení Čarodějnic
1
2 3 4 5 6
Florbalové odpoledne 6. 5. 2022
7
Vítání jara u chovatelů
8
9 10 11 12 13 14
Střelecký den pro veřejnost
15
16 17 18 19
Výsledky přijímacího řízení pro rok 2022 - 2023 MŠ Dolní Dobrouč
20 21
Loupežnické putování
22
23 24 25 26 27
Zápis dětí do ZUŠ - literárně dramatický obor v Dolní Dobrouči
Koncert Leony Machálkové - 27. 5. 2022
28
Dětský den 28. 5. 2022
Nezvaný host 3
29
Den otevřených dveří Golf Dobrouč
30 31 1 2 3 4
Běh dobroučským krajem 2022
5
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Obecní úřad Dolní Dobrouč - omezený provoz

Obecní úřad Dolní Dobrouč - omezený provoz



Datum konání:
12.10.2020
Datum ukončení:
31.10.2020

Informace o úředních hodinách a výkonech agend Obecního úřadu Dolní Dobrouč od 14. 10. 2020 do odvolání:

Na základě vyhlášení nouzového stavu na území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) a přijatými krizovými opatřeními vládou České republiky jsem rozhodl:

 

Žádáme občany, aby zvážili nutnost návštěvy úřadu a preferovali elektronické podání, bezhotovostní platby a komunikaci s úředníky e-mailem, nebo telefonicky.

 

Hodiny pro veřejnost na Obecním úřadu Dolní Dobrouč:

 

  • Pondělí 9.00 – 11.00 a 14.00 – 17.00 hodin
  • Středa 9.00 – 11.00 a 14.00 - 17.00 hodin

 

  • V provozu bude pouze podatelna a pokladna obce

– dávejte přednost elektronickému podání. Platby poplatků a faktur provádějte elektronicky – bezhotovostně. 

 

  • Služby CZECHPOINT a ověřování podpisů a listin

– budou poskytovány pouze v těchto stanovených hodinách a výhradně na úřadě (nebude možné ověřovat mimo úřad). Žádáme občany, aby k ověření podpisu donesli své psací potřeby modré barvy a na rukou měli rukavice.

  

 

Výkon jednotlivých agend pouze po předchozí dohodě:

 

Marcela Skalická

  • evidence obyvatel – pouze po předchozí dohodě na tel. 720 602 041 nebo na e-mailu: skalicka@dolnidobrouc.cz

 

Kristýna Pražáková

  • byty a kultura – pouze po předchozí dohodě na tel. 724 791 436 nebo na e-mailu: prazakova@dolnidobrouc.cz

 

Jana Matyášová

 – obecní pozemky – pouze po předchozí dohodě na tel.  603 432 926 nebo na e-mailu matyasova@dolnidobrouc.cz

 

Mgr. Renata Svobodová

– stavební úřad – pouze po předchozí dohodě na tel. 725 337 248 nebo na e-mailu: svobodova@dolnidobrouc.cz

 

Mgr. Dana Karešová

- matrika – pouze po předchozí dohodě na tel. 723 352 550 nebo na e-mailu: karesova@dolnidobrouc.cz.

 

Ing. Pavel Smejkal

  • investice, odpadní vody – pouze po předchozí dohodě na tel. 702 155 930 nebo na e-mailu: smejkal@dolnidobrouc.cz

 

Jitka Šverclová

  • ekonomka – pouze po předchozí dohodě na tel. 724 791 406 nebo na e-mailu: sverclova@dolnidobrouc.cz.

 

Jana Trkovská

  • nebyty, odpadové hospodářství – pouze po předchozí dohodě na tel. 702 025 602 nebo na e-mailu: trkovska@dolnidobrouc.cz.