Informace o úředních hodinách a výkonech agend Obecního úřadu Dolní Dobrouč od 14. 10. 2020 do odvolání:
Na základě vyhlášení nouzového stavu na území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) a přijatými krizovými opatřeními vládou České republiky jsem rozhodl:
Žádáme občany, aby zvážili nutnost návštěvy úřadu a preferovali elektronické podání, bezhotovostní platby a komunikaci s úředníky e-mailem, nebo telefonicky.
Hodiny pro veřejnost na Obecním úřadu Dolní Dobrouč:
– dávejte přednost elektronickému podání. Platby poplatků a faktur provádějte elektronicky – bezhotovostně.
– budou poskytovány pouze v těchto stanovených hodinách a výhradně na úřadě (nebude možné ověřovat mimo úřad). Žádáme občany, aby k ověření podpisu donesli své psací potřeby modré barvy a na rukou měli rukavice.
Výkon jednotlivých agend pouze po předchozí dohodě:
Marcela Skalická
Kristýna Pražáková
Jana Matyášová
– obecní pozemky – pouze po předchozí dohodě na tel. 603 432 926 nebo na e-mailu matyasova@dolnidobrouc.cz
Mgr. Renata Svobodová
– stavební úřad – pouze po předchozí dohodě na tel. 725 337 248 nebo na e-mailu: svobodova@dolnidobrouc.cz
Mgr. Dana Karešová
- matrika – pouze po předchozí dohodě na tel. 723 352 550 nebo na e-mailu: karesova@dolnidobrouc.cz.
Ing. Pavel Smejkal
Jitka Šverclová
Jana Trkovská