Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Návrh nového územního plánu
28
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Návrh nového územního plánu
29
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Návrh nového územního plánu
Upozornění k zimní údržbě
30
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
31
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
1
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
2
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
3
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
4
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
5
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
6
Adventní putování - adventní stezka pro děti i dospělé
Tříkrálová sbírka 2022
7
Varování Policie ČR - telefonní hovory seniorům
Tříkrálová sbírka 2022
8
Tříkrálová sbírka 2022
9
Tříkrálová sbírka 2022
10
Mateřská škola Dolní Dobrouč hledá kuchařku
Tříkrálová sbírka 2022
11
Tříkrálová sbírka 2022
12
Omezení autobusové dopravy
Tříkrálová sbírka 2022
13
Tříkrálová sbírka 2022
14
Tříkrálová sbírka 2022
15
Tříkrálová sbírka 2022
16
Tříkrálová sbírka 2022
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

 

Pondělí 8:00 - 11:00  13:00 - 17:00
Středa 8:00 - 11:00  13:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 11:00  13:00 - 15:00

 

Telefonické podání+420 465 543 111

Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obecniurad@dolnidobrouc.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Dolní Dobrouč, Dolní Dobrouč 380, 561 02 Dolní Dobrouč

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 11:00  13:00 - 17:00
Středa 8:00 - 11:00  13:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 11:00  13:00 - 15:00

Telefonické podání: +420 465 543 111
Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Dobrouč, Dolní Dobrouč 380, 561 02 Dolní Dobrouč
Elektronicky na e-mail: obecniurad@dolnidobrouc.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: yz2b3vb
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Dobrouč, Dolní Dobrouč 380, 561 02 Dolní Dobrouč
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře